Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Σταμάτης Καρράς: "Εύχομαι αυτό που έζησα να μην το ξαναζήσει άλλος ποδοσφαιριστής"(βίντεο)

Ο νεαρός αμυντικός του Ολυμπιακού Βόλου, Σταμάτης Καρράς δεν έχει ξεπεράσει ακόμη το σοκ του τραυματισμού του και μίλησε για την τραυματική εμπειρία που έζησε χθες το βράδυ στο Αγρίνιο. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Ήταν η πιο σοκαριστική εμπειρία στη ζωή μου. Όταν έσκασε η κροτίδα στο χέρι μου νόμιζα ότι είχα πάθει μεγάλη ζημιά. Φοβήθηκα πάρα πολύ βλέποντας το αίμα να τρέχει από το χέρι μου, ενώ ο πόνος ήταν αφόρητος.
Μετά από το περιστατικό αυτό αναρωτιέμαι. Θα έβγαινε, άραγε, ο διαιτητής να παίξει το παιχνίδι, εάν αυτό συνέβαινε σε κάποιον από τους τέσσερις διαιτητές του αγώνα;
Ο αγώνας δεν έπρεπε να ξεκινήσει. Έβλεπα τους συμπαίκτες μου στα αποδυτήρια σοκαρισμένους από τον τραυματισμό μου. Δεν είχε κανένας την ψυχολογία να βγει στο γήπεδο και να αγωνιστεί. Όλoi τους ήταν σε άσχημη κατάσταση».
Ο Σταμάτης Καρράς περιέγραψε και τον τρόπο με τον οποίο τραυματίστηκε: «Πήγα να πάρω τη μπάλα κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης. Η κροτίδα έπεσε δίπλα και θα έσκαγε στο πρόσωπό μου. Πήγα να την απομακρύνω και έσκασε στο χέρι μου. Θα μπορούσα να πάθω πολύ μεγαλύτερη ζημιά αν έσκαγε στο πρόσωπό μου.
Αυτή τη στιγμή έχω πρόβλημα σε όλα τα δάχτυλα του χεριού μου. Στα δύο, ωστόσο, αντιμετωπίζω μεγαλύτερο πρόβλημα. Έχω υποστεί εγκαύματα και θλαστικά τραύματα. Θα απαιτηθεί πλαστική εγχείρηση για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Θα επισκεφτώ γιατρό στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να με εξετάσει και να πει τι ακριβώς θα χρειαστεί για να αποκατασταθεί το πρόβλημα στο χέρι μου.
Θεωρώ, πάντως, πως πολύ δύσκολα θα καταφέρω να παίξω σε κάποιο από τα τρία παιχνίδια των πλέι οφ που υπολείπονται.
Εύχομαι αυτό που έζησα χθες στο Αγρίνιο να μην το ζήσει κανένας ποδοσφαιριστής…».
 

Πηγή: parousiazw.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου