Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

«Στόχος να με πιστέψει ο Ουζουνίδης»

«Στόχος να με πιστέψει ο Ουζουνίδης»
Ο Χρήστος Ιντζίδης παραχωρήθηκε δανεικός στον Πλατανιά από τον ΠΑΟΚ και στις πρώτες του δηλώσεις έθεσε ως στόχος να κερδίσει την εμπιστοσύνη του προπονητή της ομάδας των Χανίων.







Ο Χρήστος Ιντζίδης, σε δηλώσεις του τόνισε ότι πριν αποφασίσει να έρθει στον Πλατανιά μίλησε με τον Απόστολο Γιάννου, ο οποίος «μου είπε τα καλύτερα λόγια και για θέματα αγωνιστικού επιπέδου, αλλά και για τα Χανιά. Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω εδώ τη νέα χρονιά».
       
Παράλληλα, επεσήμανε ότι «οι εντυπώσεις μου από τη νέα μου ομάδα είναι πολύ καλές. Έχω μιλήσει και με τους ανθρώπους της Διοίκησης και με τον προπονητή. Θέλω να πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά».
   
Αναφερόμενος, τέλος, στους στόχους του, ο Χρήστος Ιντζίδης σημείωσε: «Ένας στόχος μου είναι να πιστέψει σε μένα ο προπονητής, να παίζω στα παιχνίδια και η ομάδα να πάει πολύ καλά. Όπως και πέρυσι και ακόμα καλύτερα».
  
Πηγή: onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου