Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Βελλής: "Επωμίζομαι το βάρος των επιλογών μου"

Οι δηλώσεις Βελλή στον "NovaΣΠΟΡ FM"
  
Για την ένταση μετά το ματς με τη Βέροια και τη συζήτησή του με τους οπαδούς
"Δεν είναι ακριβώς όπως βγήκε το περιστατικό. Κατά την αποχώρηση των ομάδων μια ομάδα οπαδών ήρθε σε αντιπαράθεση με τον γυμναστή, τον κ. Μπιζά. Την άκουσα από τ’ αποδυτήρια, αλλά δεν αντελήφθην ομαδική αποδοκιμασία. Μπορεί να συνέβη, αλλά προσωπικά δεν το αντιλήφθηκα. Ακολούθησε μια συζήτηση δική μου με τους οπαδούς, όπου άκουσα μια έντονη κριτική για τον κ. Μυροφορίδη. Ξεκαθάρισα λοιπόν ότι τώρα δεν αλλάζει κάτι. Τον τεχνικό διευθυντή δεν έχει νόημα να τον αλλάξεις στη μέση της χρονιάς γιατί ήδη έχει κάνει τις επιλογές παικτών. Από κει και πέρα όμως, τις επιλογές των ανθρώπων που συνεργάζομαι τις κάνω εγώ. Είναι δεκτή η κριτική και επωμίζομαι το βάρος των επιλογών μου. Ο οπαδός που πληρώνει εισιτήριο έχει δικαίωμα να αποδοκιμάσει, είναι αναφαίρετο δικαίωμά του. Και η ομάδα δεν με ικανοποιεί ούτε κι εμένα, να είμαστε ξεκάθαροι. Δεν είναι σωστές όμως οι ύβρεις. Ένας εργαζόμενος που δουλεύει για την ομάδα, δεν τον βρίζεις επειδή δεν σου αρέσει το αποτέλεσμα της δουλειάς του. Έτσι το βλέπω με τα δικά μου κριτήρια και τις δικές μου αρχές". 
  
Για το πώς αντιμετωπίζει τις αντιδράσεις του κόσμου
"Θεωρώ λογική την πίεση. Υπάρχει αυτό στο ποδόσφαιρο και αν δεν είσαι έτοιμος να το δεχθείς, δεν πρέπει να ασχοληθείς. Στο γραφείο μου η μισή μέρα είναι αφιερωμένη στο να λύνω προβλήματα του Απόλλωνα. Κι αυτό δεν το ξέρουν οι οπαδοί. Αυτή η ενασχόληση είναι πολύ κουραστική και μου τρώει χρόνο και από τη δουλειά μου. Δεν βγάζω λεφτά από τον Απόλλωνα, χάνω -και μάλιστα χοντρά. Τελειώνει λοιπόν ο άλλος τη δουλειά του, έρχεται στο γήπεδο και κάνει κριτική. Κι εγώ που ασχολούμαι έξι ώρες και βάζω λεφτά τα ακούω κι από πάνω. Έτσι είναι αυτό και το δέχομαι. Δεν μπορώ όμως να δεχθώ να υβρίζονται άνθρωποι επειδή δεν σου αρέσει η δουλειά τους, η μούρη τους ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ θα το αποφασίσω ποιος θα φύγει. Η αποδοκιμασία είναι αναφαίρετο δικαίωμα και για να είμαστε ειλικρινείς, το καταλαβαίνω με την εικόνα της ομάδας. Πέρυσι η ομάδα ήταν δεύτερη και τρίτη και αποδοκίμαζαν. Τότε ήταν δύσκολα που ξεκινήσαμε για να σωθούμε, ήμασταν ψηλά στη βαθμολογία και υπήρχαν αποδοκιμασίες. Αυτό ήταν αδιανόητο, αλλά τώρα είναι δικαιολογημένος ο κόσμος". 
   
Για την εικόνα της ομάδας
"Είμαι κι εγώ απογοητευμένος από την πορεία που έχουμε, γιατί οι παίκτες που έχουμε δεν παίζουν όπως πέρυσι στις ομάδες που βρίσκονταν. Δεν βγαίνουν αυτά που περιμένουμε. Δεν βλέπω ομάδα στο γήπεδο, αλλά βλέπω άτομα. Κι αυτό με προβληματίζει. Πέρυσι χτύπαγε το αριστερό μπακ και… πόναγε το δεξί. Υπήρχε αίσθηση ομαδικότητας που δεν βλέπω φέτος. Δεν είμαι στ’ αποδυτήρια και δεν ξέρω γιατί συμβαίνει, αλλά με προβληματίζει".

Πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου