Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Κρίση ειλικρίνειας από Λέτο!

Τις «πιρουέτες» του στα ελληνικά γήπεδα, μία χρονιά με τον Ολυμπιακό κι άλλη μία με τον Παναθηναϊκό, μνημόνευσε ο Σεμπάστιαν Λέτο σε πρόσφατη συνέντευξή του στην αργεντίνικη εφημερίδα «La Nacion».
 
Σπάνια ομολογία από κάποιον που αρνιόταν, μέχρι πρότινος, ότι έκανε κυρίως περιττά πράγματα στο χορτάρι... «Στη φετινή περίοδο έγιναν πολλές αλλαγές...   
    

 
...στην καριέρα μου»
, τόνισε ο ηγέτης του Παναθηναϊκού. «Παραδέχομαι ότι τις προηγούμενες χρονιές εστίαζα περισσότερο στην ντρίμπλα και την επίδειξη. Μέχρι που με ανέλαβε ο κύριος Φερέιρα, για να με επαναφέρει στην πραγματικότητα. «Αυτές οι "τρέλες" που κάνεις», μου είπε, «είναι εντελώς άχρηστες στο παιχνίδι μας»! Επιπλέον, έγινε αλλαγή της θέσης μου στο γήπεδο. Ούτε αριστερό εξτρέμ είμαι πια ούτε «εννιάρι». Κινούμαι πιο κεντρικά, πιο κοντά στην περιοχή, ενώ όταν περνάω δεξιά μπορώ να σουτάρω με το αριστερό μου πόδι. Ηταν ακόμη μία λύση που μου πρότεινε ο προπονητής μας και αποδείχτηκε σωστή. Και, τέλος, πρώτη φορά στην καριέρα μου ανέλαβα να εκτελώ τα πέναλτι που κερδίσαμε. Ακόμη ένα σημάδι της εμπιστοσύνης που μου έχει ο κ. Φερέιρα».

Το μόνο που δεν αλλάζει, στο μυαλό του Λέτο, είναι η επιθυμία του να παίξει σε καλύτερο πρωτάθλημα από το ελληνικό: «Για την ώρα, πάντως, καλά είμαι στον Παναθηναϊκό».
   
Η.Δ.
   
Πηγή: enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου