Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Λέει και ψέματα το ατιμούτσικο!

"Είπα ψέματα για τον Αλ Σαούντ", παραδέχεται...

Ο Βλάσης Τσάκας βγαίνει ξανά στο προσκήνιο και με νέα του συνέντευξη υποστηρίζει πως στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδες οι διαδικασίες της μεταβίβασης των μετοχών της ΠΑΕ θα έχουν ολοκληρωθεί.


Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην εφημερίδα "Sportday":
 
Στην αρχική του τοποθέτηση, σημείωσε: "Θα σου πω τι έχει γίνει. Δεν είπα ποτέ ότι ο Αλ Σαούντ είχε μόνο 15 εκατ. ευρώ. Είχε πολλά περισσότερα. Στο σύνολο θα διέθετε κοντά στα 180 εκατ. ευρώ για τον Παναθηναϊκό. Αρχές Δεκεμβρίου παίρνω από τον πρίγκιπα μία επιστολή, την οποία μου ζητάει να τη δώσω στον Βαρδινογιάννη. Σ' αυτή έλεγε ότι δεν μπορεί να βρίσκεται στην Αθήνα μέχρι τις 5 Ιανουαρίου. Τρελάθηκα! Λέω: “Τώρα τι κάνουμε Βλάση;”. Αμέσως, λοιπόν, αποφασίζω να σταματήσω το θέμα και να κινηθώ για άλλους επενδυτές. Έτσι και έκανα".
 

Γιατί όλο αυτό το διάστημα έλεγες ότι σύντομα "τελείωνε" θετικά η υπόθεση του Αλ Σαούντ;
"Είπα ψέματα! Και σε εσένα. Σε κοιτάζω στα μάτια και στο λέω. Τι να έλεγα δηλαδή; Προσπάθησα να το καλύψω, για να κοιτάξω να βρω άλλες περιπτώσεις Αράβων. Το παραδέχομαι ότι τότε είπα ψέματα. Αυτό πάει, τώρα, πέρασε...".

Οι συγκεκριμένοι που είδαμε στο King George ποιοι είναι;
"Δεν θα σου πω ονόματα, ούτε με τι ασχολούνται. Δεν έχουν σχέση με τον Αμπντούλ Αζίζ. Είναι οι τρεις που είδες και σήμερα περιμένουμε άλλον έναν. Γυναίκα δεν υπάρχει. Είναι αυτοί που θα πάρουν τον Παναθηναϊκό. Θέλω να με πιστέψεις, διότι ξέρω ότι δεν το έχεις κάνει. Τώρα δεν υπάρχουν MoU. Όλα είναι στο τραπέζι".
 

Το ξέρεις ότι έχεις τρελάνει τον κόσμο...
"Το ξέρω, αλλά έχω τρελαθεί κι εγώ. Ο Αλ Σαούντ μου την έσπασε μ αυτά που έκανε! Αλλά πρέπει κάθε Παναθηναϊκός να με πιστέψει. Δεν γίνεται να με πιστεύουν οι Ολυμπιακοί και όχι οι Παναθηναϊκοί".

Πότε θα τελειώσει η νέα υπόθεση;
"Το υπόσχομαι ότι Δευτέρα με Τρίτη τελειώνουμε. Όλα θα πάνε καλά. Ο Παναθηναϊκός θα περάσει στα χέρια μας. Δεν μπορώ να πω περισσότερα. Έχω πει ότι από εδώ και στο εξής δεν θα μιλήσω".

Μου λες ότι όλα θα τελειώσουν, ενώ ακόμη δεν έχει περάσει ο νόμος Γερουλάνου...
"Έχουμε πλάνο μέχρι να γίνει αυτό. Θα μπουν τα χρήματα και θα βρούμε μία φόρμουλα για τη διοίκηση, μέχρι να περάσει ο νόμος, που θα περάσει δηλαδή... Θα βρούμε έναν τρόπο σαν τον πολυμετοχικό. Το ποιος θα διοικήσει δεν είναι πρόβλημα. Το θέμα είναι να μπουν τα λεφτά".

Υπάρχει όντως θέμα με Θανάση Γιαννακόπουλο για την προεδρία;
"Δεν έχω μιλήσει μαζί του. Ήταν μία ιδέα δική μου. Θα το δούμε...".

Υπάρχουν πολλές φήμες, σύμφωνα με τις οποίες πίσω από αυτή την ιστορία μπορεί να κρύβεται ο Βαρδινογιάννης...
"Σε καμία των περιπτώσεων. Δεν είμαι άνθρωπος του Βαρδινογιάννη. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει από μπίζνες, ρε παιδιά. Εγώ, όμως, τις ξέρω καλά. Όλα θέλουν τον χρόνο τους. Η υπόθεση είναι αποκλειστικά δική μου. Δεν έχω μιλήσει με τον Βαρδινογιάννη".

Είχες πει, πρόσφατα, ότι του είχες δώσει το τηλέφωνό σου να μιλήσει με τον Αλ Σαούντ. Επομένως, πως μου λες ότι δεν έχεις μιλήσει μαζί του;
"Το τι έχω πει, πάει πέρασε. Σου λέω ότι δεν κρύβεται κανένας Βαρδινογιάννης από πίσω. Μόνο με τους δικηγόρους μιλάμε".

Ο Βαρδινογιάννης λέει, μέσω κύκλων, ότι όποιος βάλει πρώτος 15 εκατ. ευρώ παίρνει την ΠΑΕ.
"Αυτά που λέει είναι μαλ...ίες"! Εντάξει, δεν γίνονται αυτά. Αν, δηλαδή, έρθει ένα λαμόγιο και βάλει τα λεφτά, θα πάρει τον Παναθηναϊκό; Δεν γίνονται αυτά. Όπως και να χε, εμείς θα είμαστε πρώτοι, αφού- όπως σου είπα- τελειώνει το θέμα την Δευτέρα με Τρίτη. Περισσότερα δεν μπορώ να πω. Ήδη είπα πολλά...".

Πηγή: contra.gr


Μόνο βιάσου λίγο αγόρι μου γιατί ο Ροναλντίνιο, ο Σισέ και ο Σικαμπάλα περιμένουν πάνω από το τηλέφωνο...
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου