Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Αναστασιάδης: "Απαντώ την Κυριακή το βράδυ"

Tι δήλωσε ο Ελληνας κόουτς για το ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία των Ηπειρωτών;
 
  
  
  
  

  
 
Τη στιγμή που οι παίκτες του ΠΑΣ ετοιμάζονται για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ,  ο Άγγελος Αναστασιάδης, μιλώντας στην ιστοσελίδα passports.gr αναφέρθηκε στο πρόβλημα υγείας τα μητέρας του, που τον εμποδίζει να δώσει θετική απάντηση στην πρόταση του ΠΑΣ, λέγοντας πως:
 
«Συναντηθήκαμε με τον κύριο Χριστοβασίλη για να συζητήσουμε το ενδεχόμενο να αναλάβω την τεχνική ηγεσία του ΠΑΣ. Η συζήτηση έγινε σε καλό κλίμα. Το θέμα δεν είναι οικονομικό και το μοναδικό αγκάθι που υπάρχει αφορά ένα οικογενειακό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω με τη μητέρα μου. Θα το σκεφτώ με τα μέλη της οικογένειάς μου και θα αποφασίσω.
 
Υποσχέθηκα στον πρόεδρο του ΠΑΣ ότι μέχρι την Κυριακή το βράδυ θα έχω δώσει την απάντησή μου είτε θετική είτε αρνητική». Σε ερώτηση για το αν υπάρχει πιθανότητα να βρίσκεται στους «Ζωσιμάδες» την Κυριακή το απόγευμα στο παιχνίδι του ΠΑΣ με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ, ήταν ξεκάθαρος: «Δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να βρίσκομαι σε αυτό το ματς. Η απάντησή μου θα δοθεί την Κυριακή το βράδυ μετά από το συγκεκριμένο αγώνα».
 
Τέλος, σε ερώτησή μας για τον κόσμο του ΠΑΣ και ότι αυτή τη στιγμή εμφανίζεται ως ένας από τους πιο επιθυμητούς από τους φίλους του «Άγιαξ της Ηπείρου» στη λίστα των υποψήφιων τεχνικών, τόνισε: «Θέλω να ξέρει ο κόσμος του ΠΑΣ ότι αποτελεί και δική μου επιθυμία να συνεργαστώ με τον ΠΑΣ Γιάννινα και μακάρι να πραγματοποιηθεί αυτή η συνεργασία».

Πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου